MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
perjantai 14. marraskuuta 2025
Päivän jälkiruoka + juoma(t)
Siinä avattuna se ostanani Nam! vadelmadonitsi mini pakkaus. Sen takana lasillinen sekoittamaani Strawberry Bon Bons & Leijona Viina sekoitusta. Pistin sitä myös pikkasen tuohon kahvi-kaakaohun.
Oliko hyvää mansikka shotti?
VastaaPoistaOli hyvää🙂
Poista