MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
Oliko hyvä hamppari?
Oli varsin maukas, kiitos kysymästä
Ite otin Veke version. Ranskalaiset korvasin niillä soijatikuilla ja niiden seuraan otin Veke valkosipulidipin. 4,80€ maksoin vaan koko hommasta. 🙂
Oliko hyvä hamppari?
VastaaPoistaOli varsin maukas, kiitos kysymästä
PoistaIte otin Veke version. Ranskalaiset korvasin niillä soijatikuilla ja niiden seuraan otin Veke valkosipulidipin. 4,80€ maksoin vaan koko hommasta. 🙂
VastaaPoista