MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
lauantai 13. syyskuuta 2025
(Jälki)ruoka ostosten esittely
Jahas, oikein
Herrojen jälkiruokaa
Tarviiko muuta sanoa(?). No ehkä 'alentaa', ei tämä nyt niiiiiiin erikoinen ole. Mutta hyvä, sitä en kiistä. Yksinään(kin) hyvä, mutta vielä kun lisää kermavaahdon kylkeen - niin... "Herran kelpaa" =) *slurps* ;-P
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti