MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
Leffaan tänään: Black Phone 2 (uudestaan)
Hulkin mp siitä, että panimoravintola Bruuveri lopetti toimintansa?
Juu, ikävä juttu - oli nimittäin hyvä mesta
Täysin samaa mieltä
Hulkin mp siitä, että panimoravintola Bruuveri lopetti toimintansa?
VastaaPoistaJuu, ikävä juttu - oli nimittäin hyvä mesta
PoistaTäysin samaa mieltä
Poista