MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
perjantai 10. lokakuuta 2025
Päivän "iltapala (1/2)" jälkiruoka
Teetä pitkästä aikaa
Sitten pari hapankorppua. Niinpä, ja... Eilen söin yhden leivoksen kahdesta (1/2), tänään viimeinen (2/2). Oli hyvää, mutta... No jäätelö olisi vielä vähän mielessä =) *slurps* ;-Ppp
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti