MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
maanantai 6. lokakuuta 2025
Päivän "iltapala" jälkiruoka
on tämä vaan
niiiiiin
Hyvää!
Munkki, kahvi... vai termari(?). No kaikki yhdessä, ei kylmä kahvi ole hyvää (kyllä sitä juo, jos/kun se menee kylmäksi - mutta tällä ei mene, ainakaan joksikin aikaa...)! :-]
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti