MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
keskiviikko 26. marraskuuta 2025
Ostosten "iltapala" esittely
Ihan hyvä snack...
Nyt kun on vielä dippiä (ei kai nugetit ilman sitä ole mitään, ja päinvastoin). Ihan hyvä syödä "vähän raskaampaa" monta kertaa päivässä, niin olen ainakin kuullut/lukenut. Ja jos tykkää syömisestä (kuka ei), niin...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti