MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
lauantai 8. marraskuuta 2025
Päivän aamupala
khyyyyyyyyl
Keksin mehun..?! =O00 En vielä tiennyt mitä juon, sitten 'löysin' pillimehun. No mehu(han) on paras, hotelleissa(kin...)! Isoista en oikein tykkää, ne kun jää juomatta. No jos sitä käyttäisi (myös) ruoka-juomana(?). Hmmmm...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti