MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
torstai 13. marraskuuta 2025
Päivän "iltapala" jälkiruoka
Vielä(kin) syön näitä
Mitä lie 'Tankoja'. Mutta, no ei mene kun yksi/kaksi per ilta - vähän maistuu jo sen verran puulta =/ Kahvi oli hyvää, tietenkin(!!). Se jäi leffasta, kuten sipsit. Kaikki menn'
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti