MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
tiistai 18. marraskuuta 2025
Päivän "iltapala" jälkiruoka
Jahas
Uutta pullaa, tai 'T.O.S.I. uuuuuuutta' - edellisessä työpaikassa kun söin tätä kokoajan. Sen jälkeen en pitkään aikaan pahemmin ole(kkaan) syönyt. Varmaan(...?) koska, kyllästyin! =/ Noh, nyt (ja parina tulevana päivänä) maistuu =) *slurps*
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti