MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
keskiviikko 3. joulukuuta 2025
Päivän jälkiruoka
Jahas
Pimeääon/oli
(ylhäällä,
ei alhaalla)
Mitä itse herQ(.)? Kuka voi sanoa "E.I." suklaalevylle, varsinkaan Fazerin? No joo, jos maku ei miellytä (esim. joku Vadelma, minua siis ei toi yhtään nappaa).
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti