MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
maanantai 2. maaliskuuta 2026
Leffa(teatteri) "jämä" kahvi(t)
taaspa tätä jäi,
Ehkä(?) hyvä niin
No eipä tarvitse kotona keitellä... ;S@int; Eipä se iso vaiva ole, mutta kuluu(han) siinä 'tarvikkeita' - sekä itse keitin kuluu (ja täten hajoaa nopeammin). No, joo...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti