MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
keskiviikko 4. maaliskuuta 2026
Päivän "iltapala" ruoka
Ihan hyvä setti
Toi "mustikka-mehu" oli myös hyvä(ä), voisi jatkossa(kin) ostaa. Aamupalalle sen tarkoitin, mutta tuli nyt... "iltapalana" vedettyä. "E.D." on aina hyvää! ;S@int; Ja sitten loput, hyviä ne(kin) kaikki =) *slurps*
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti