MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
lauantai 28. maaliskuuta 2026
Ruoka ostosten esittely
Tuli käytyä REDIn S-Marketissa mistä lähti mukaan seuraavat tuotteet: -Atria possun sisäfilee - Coop Burger Slices - Kotimaista Smetana -ja 2 kpl pieniä Estrella Manhattan pusseja.
Ruokajuomiksi otin nuo Brothers Premium Cider ja Strongbow tölkit.
Jälkiruoaksi lähti tuo Fasu Pala Megapack.
Lisäksi kuvassa näkyy Sana-sol C-vitamiini poretablettituubi ja Leivinarkki pakkaus.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti