MatoApinan LOiSTava blogi
MatoApina =
Ma
tsku84,
To
ntsa84 ja Jaakko "Hulk"
Apina
(ei oikea sukunimi :D)!
sunnuntai 10. toukokuuta 2026
Päivän "alkupala-ruoka-jälkiruoka" juoma(t)
Ennen saunaan menoa otin tollasen Aperol drinksun.
Ruokapöydässä otin vakkari valkkarilasillisen.
Jälkkäri liköörinä toimi
Melita Prickly Pear
likööri.
Join myös kupillisen kahvia..., mutta siitä jäi nyt ottamatta kuva.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti