tiistai 23. kesäkuuta 2026

Enpä ostanut mukia tai popparikippoa, mutta...

Täällä kyseltiin kommenteissa että ostinko Toy Story 5 mukin ja popparikipon mihin annoinkin vastauksen kommenteissa. Mainitsin myös ostaneeni jotain muuta.
Mukien ja popparikippojen sijasta ostin tollasen Rex figuurin. Siinä se on vielä pakkauksessaan.
Ja siinä ulkona pakkauksestaan. Niissä mukeissa ja popparikipoissa ei edes ollut tätä Rex-hahmoa ohessa - muutoin olisin kyllä ostanut. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti