sunnuntai 21. kesäkuuta 2026

Päivän "iltapala (2/2)" jälkiruoka

sipsien jälkeen teki
vielä mieli
Jotain!

Tässä loppu-tulos :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti