sunnuntai 21. kesäkuuta 2026

Päivän "iltapala (1/2)" jälkiruoka

Sinne loppui sipsit

Niin? No voisi pitää pientä taukoa, "pientä..." :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti