lauantai 27. kesäkuuta 2026

Päivän "iltapala" jälkiruoka

Ihan hyvä

Olen vaan syönyt Dallas-pullia "aivan liikaa". Noh, tauko sinne tänne ~ viikkojen ~ tai kuukausien, niin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti