Ruokajuokaksi otin oluen minkä esittelin omassa Hulki blogissani..., mutta otin sitten vielä lisäksi pari shottia: -Masikkasalmarin🍓 -ja Sitruunasalnarin🍋.
Siinä vielä itse salmarit joista en kyllä erottanut kumpi oli kumpi kun salmiakki oli aika dominoiva maku.


Mites mansikka ja sitruuna sun mielestä sopi salmariin?
VastaaPoistaEipä oikein sopinut
Poista