Ruokajuokaksi otin oluen minkä esittelin omassa Hulki blogissani..., mutta otin sitten vielä lisäksi pari shottia: -Masikkasalmarin🍓 -ja Sitruunasalnarin🍋.
Siinä vielä itse salmarit joista en kyllä erottanut kumpi oli kumpi kun salmiakki oli aika dominoiva maku.
tiistai 23. kesäkuuta 2026
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)


2 kommenttia:
Mites mansikka ja sitruuna sun mielestä sopi salmariin?
Eipä oikein sopinut
Lähetä kommentti