Saatiin hyvän ysyäväni🥰 kanssa tollaset ilmaiset Japanilaiset teepaketit Luca kaupan myyjältä edellisellä käynnillämme myymälässä. Oikein mukava ele myyjältä - kiitin oikein kahdesti häntä ja kiitos vielä kerran.
Pääsinpä samalla hyödyntämään sitä ostamaani teepalloa. Kätevä pikku kapistus.
Pistinpä katseluun tämän eilen Filmihullusta ostamani ysäritrillerin -To Die For. Olen jo katsonut leffaa tovin joten ei muuta kuin takas leffan pariin.
Eilen tuli ostettua tollanen tupla CD-levy: -Aphrodite's Child. Levy on juuri kuuntelussa ja kuuntelen juuri kappaletta 5 The Lamb -missä ei ole laulua ollenkaan. Täten pistänkin tämän kyseisen kappaleen musavideon tohon alas👇.