tiistai 23. kesäkuuta 2026

"Tauko alkupala" ruoka syö... juotu

Join vaan sitten

Ei, kun... olihan se 'sämpylä'. Eihän meillä edes ole "juoma juotu" -labelia, pitäisikö olla(?)? =Ddd

Ei kommentteja: