tiistai 23. kesäkuuta 2026

("Tauko" jälki)ruoka syöty

Tikku vaan jäljellä

Niin, ja... tyhjä kuppi! Oli, oikein. Maittava! Setti *slurp'S*

Ei kommentteja: