keskiviikko 24. kesäkuuta 2026

Päivän "tauko" jälkiruoka (2/2)

Piti kahvin kera
nämä vetää

Mutta, tulikin "kiire" lähtö =Xxx noh, meni ne mehun(kin) kera :-) Hyvä(t) oli jälkkäri(t) ~ molemmat (erityisesti mansikat)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti