tiistai 23. kesäkuuta 2026

Päivän "tauko" ruoka

Komea setti

Hyvin(kin) kHelpaaH..!! =) *slurps* Meinattiin jotain 'kevyempää', näin kuumalla. Toki, eihän kaikkea tarvitse syödä ;S@int;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti