Kävin hakemassa ruoat
REDIn
S-Marketin
Siipiyhtiöbuffetista. Toisessa rasiassa on valikoima siipiä ja toisessa uppopaistettuja perunoita. Dippejä otin jokaista yhden: -
Limedippi -
Chipotledippi -
Blue Cheese dippi -ja
Sriracha dippi.
Ruokajuonaksi lähti tuo Dr. Pepper pullo.
Jälkiruoaksi lähti tuo Fazer Leipurit munkkirasia.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti