perjantai 26. kesäkuuta 2026

"Sanmi" =Xxx ~ WAHT?!?

Onko "suomi" väärässä,
vai

Ota sitten selvää...
Mutta, voisin kysyä teko-älyltä ~ kannattaako mennä ajoissa nukkumaan. Mutta, en taida vaivata sitä ~ sen enempää (kuormittuu vaan turhasta p@skasta...)!!!11

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti