En saanut nukutuksi joten heräsin joskus aamuyöstä syömään ne siipiyhtiöbuffetin jämät loppuun ja menin sitten takas nukkumaan.
MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
keskiviikko 24. kesäkuuta 2026
Päivän "tauko" jälkiruoka (2/2)
Piti kahvin kera
nämä vetää
Mutta, tulikin "kiire" lähtö =Xxx noh, meni ne mehun(kin) kera :-) Hyvä(t) oli jälkkäri(t) ~ molemmat (erityisesti mansikat)





