lauantai 27. kesäkuuta 2026

(Jälki)ruoka ostosten esittely

2 (kaksi) kärpästä
yhdellä iskulla!!

Ja on tässä toki juoma(kin) ~ noh, niitä en (yleensä erikseen) esittele.
"Red Devil" kHelpaaH..!! =) *slurps*

Päivän leffa + poster

Pistänpäs ensikatseluun Filmihullusta löytämäni historiaspektaakkelin -Quo Vadis.
Tässä vielä leffan juliste koska tuo alkuvalikko kuva on hiaman tylsähkö. Mutta ei muuta kuin leffaa pyörimään.

Päivän ruoka

Teinpä pastat🍝 kana-nauta jauheliha kastikkeella.

Mikä "vihje nro. 3" leffa?

Eipä ole
"Grown Up's"

Mikäkö(hän) leffa sitten =Xxx Aika helppo ('yleisesti ottaen'), tai mikä on ~ mikä ei...

Ruoka ostoksen esittely

Jollaksen lähi Alepasta lähti tämä Atria Nauta-kana jauheliha (400g). Muuta en nyt tarvitse kun kotoota löytyy jo muut tarvikkeet valmiiksi.

Mikä "vihje nro. 2" leffa?

Tämmöiset ei taida
paljoa helpottaa

vai..??

Mikä leffa?

Aika vaikea

Vai onko? No mistä minä tiedän...