MatoApinan LOiSTava blogi
MatoApina =
Ma
tsku84,
To
ntsa84 ja Jaakko "Hulk"
Apina
(ei oikea sukunimi :D)!
lauantai 27. kesäkuuta 2026
(Jälki)ruoka ostosten esittely
2 (kaksi) kärpästä
yhdellä iskulla
!
!
Ja on tässä toki juoma(
kin
)
~
noh, niitä en (
yleensä erikseen
) esittele.
"
R
ed
D
evil
"
k
H
elpaa
H..!!
=)
*slurps*
Päivän leffa + poster
Pistänpäs ensikatseluun
Filmihullu
sta löytämäni historiaspektaakkelin -
Quo Vadis
.
Tässä vielä leffan juliste koska tuo alkuvalikko kuva on hiaman tylsähkö. Mutta ei muuta kuin leffaa pyörimään.
Päivän ruoka
Teinpä pastat🍝 kana-nauta jauheliha kastikkeella.
Mikä "vihje nro. 3" leffa?
Eipä ole
"Grown Up's"
Mikäkö(hän) leffa sitten =Xxx Aika helppo ('yleisesti ottaen'), tai mikä on ~ mikä ei...
Ruoka ostoksen esittely
Jollaksen lähi
Alepa
sta lähti tämä
Atria Nauta-kana jauheliha
(
400g
). Muuta en nyt tarvitse kun kotoota löytyy jo muut tarvikkeet valmiiksi.
Mikä "vihje nro. 2" leffa?
Tämmöiset ei taida
paljoa helpottaa
vai..??
Mikä leffa?
Aika vaikea
Vai onko? No mistä minä tiedän...
Päivän nimipäivä(t)
Elvi
&
Elviira
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio