sunnuntai 28. kesäkuuta 2026

Päivän jälkiruoka

Pakkasesta 
loppui pullat,
joten...
Varsin helppo ratkaisu;

Tehdä niitä lisää :-) Onhan näissä työtä, kun voisi vaikka ostaa "valmis-pakaste" ~ mutta... Omatekoinen on "oma-tekoista", ja mun käsissä ;S@int; Kultaa..!! 8-] joopS :-Ppp Ehheheeeeeh =Ddd

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti