Pakkasesta
loppui pullat,
joten...
Varsin helppo ratkaisu;
Tehdä niitä lisää :-) Onhan näissä työtä, kun voisi vaikka ostaa "valmis-pakaste" ~ mutta... Omatekoinen on "oma-tekoista", ja mun käsissä ;S@int; Kultaa..!! 8-] joopS :-Ppp Ehheheeeeeh =Ddd


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti