Ei riittänyt(kään) pelkät pullat
No "suurin-syy" (ihanQ sellaista tarvitsi-SI..?) oli jo avattu Pringles purkki. Ja mini-jääkaappi, mikä on ollut aika vähällä käytöllä (koneen ~ kunnon sellaisen ~ myötä on käyttö 'onneksi' lisääntynyt). Ja, no sanotaan vielä; J.A.N.O.Noiden myötä 'päätös' oli pässin-selvä (en khyllä edes asiaa miettinyt, hain vaan syötävät/juotavat)
;S@int;

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti