torstai 25. kesäkuuta 2026

Päivän ruoka (by Tontsa)

komee Setti! *slurps*
Löytyy banaania(kin)

Onneksi en ostanut leipää/sämpylää, ihan puhki olen. Toki, jos mulla olisi sämpylä ollut - niin olisin syönyt tätä vähemmän. Ja, no huomenna on PAkKO syödä tämän jämät ~ En odota (vaikka, toki ei tarvi miettiä mitä kokkaisi)! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti