torstai 25. kesäkuuta 2026

Ruoka syöty (by Tontsa)

Sinne männ'

Oli khyllä hyvä setti! :-) Pitää useammin, niin tehdä myös vaan itselleen ~ vaikka... No tästä piisaa helposti kahdelle, jopa kolmelle (kun lisää aineita). Noh, huomenna pitäisi mennä loput - lauantaina en syö yhtään (edes iltapalaksi).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti