MatoApinan LOiSTava blogi
MatoApina =
Ma
tsku84,
To
ntsa84 ja Jaakko "Hulk"
Apina
(ei oikea sukunimi :D)!
maanantai 22. kesäkuuta 2026
Hyvänyön blogaus (tekoälykuva by ChatGPT)
›
Kaipa sitä voisi vetäytyä tästä yöpuulle. Ei muuta kuin ~ hyvää yötä ja MO!
Päivän toinen leffa
›
Illan toisena leffana toimii Jason Statham rymistely - Safe . Ei muuta kuin leffaa pyörimään.
Päivän "iltapala" jälkiruoka
›
Kyl kelpaa En, valita :-)
Päivän nimipäivä(t)
›
Nimipäivä 22.6. Nimipäivää viettävät: Paula - Pauliina ja Liina
Ruoka syöty
›
Viimeistä murua myöten meni kaikki L imua jäi totuttuun tyyliin, joten " jämä " -label on ansaittu. Ja iso~kiiltävä~tähti~mitalli ...
Päivän ruoka (by Tontsa)
›
Kuten näkyy, hyvin herkullinen pizza :-)
Ruoka ostoksen esittely
›
Siinä se seisoo O nko nälkä ? No oli ~ muttei enään ( söin jo ). O li erinomainen ..!! =) *slurps*
Päivän jälkiruoka
›
Siinä lautasella tarjottuna valmiina syötäväksi ne ostamani Fazer Leipurin munkit.
Päivän leffa
›
Katselussa juuri elokuva - Piranha 3DD . Olen jo katsonut leffaa tovin joten ei muuta kuin takas leffan pariin.
Päivän juoma (hörppykuva)
›
Ja sitten vielä se hörppykuva tämän juoma kuvasarjan päätteeksi.
Päivän juoma (kippis!) [Uusi viikko (26)]
›
Kippis maanantaille ja alkaneelle uudelle viikolle ( 26 ).
Päivän juoma (kaatokuva)
›
Siinä kaatuu mukiin se ostamani Dr. Pepper .
Päivän ruoka
›
Siinä herkut valmiina syötäviksi. Vaan enpä jaksanut kaikkea ja huomenna syön sitten jämiä.
Mitä tilasin & ruokaa odottamassa
›
3 (kolme) omaa T äytettä ! K atkarapu, o liivi & h erkkusieni. N yt jo kuola valuu ;P pp * t 00 d SLURP 's * =)
Missä syön
›
Tuttu paikka ( vakkari-mesta oli lomalla ) N oh, khyllä ( hän ) tämä ( kin ) k H elpaa H..!! ;S@ int ; 8-] *slurps* T yylikäs " katu-ba...
Löydetyt kauppalaput
›
Tämä kauppalappu oli ruokaostos korini pohjalla.
Ruoka ostosten esittely
›
Kävin hakemassa ruoat REDI n S-Market in Siipiyhtiöbuffet ista. Toisessa rasiassa on valikoima siipiä ja toisessa uppopaistettuja perunoita....
Päivän aamupala
›
Ihan nättii L ähtikö nälkä ? N o, ainakin joksikin aikaa... T änään voisi olla " P. M. " ( P izza . M aanantai . ) ;S@ int ;
sunnuntai 21. kesäkuuta 2026
Päivän "iltapala (2/2)" jälkiruoka
›
s ipsien jälkeen teki vielä mieli J otain ! T ässä loppu-tulos :-)
Päivän jälkiruoka + extra juoma
›
Jälkiruoaksi oli raparperipiirakkaa ja vieressä vakkari liköörilasillinen.
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio