MatoApinan LOiSTava blogi

MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!

maanantai 22. kesäkuuta 2026

Hyvänyön blogaus (tekoälykuva by ChatGPT)

›
Kaipa sitä voisi vetäytyä tästä yöpuulle. Ei muuta kuin ~ hyvää yötä ja MO!

Päivän toinen leffa

›
Illan toisena leffana toimii Jason Statham rymistely - Safe . Ei muuta kuin leffaa pyörimään.

Päivän "iltapala" jälkiruoka

›
Kyl kelpaa En, valita :-)

Päivän nimipäivä(t)

›
Nimipäivä 22.6. Nimipäivää viettävät: Paula - Pauliina ja Liina

Ruoka syöty

›
Viimeistä murua myöten meni kaikki L imua jäi totuttuun tyyliin, joten " jämä " -label on ansaittu. Ja iso~kiiltävä~tähti~mitalli ...

Päivän ruoka (by Tontsa)

›
Kuten näkyy, hyvin herkullinen pizza :-)

Ruoka ostoksen esittely

›
Siinä se seisoo O nko nälkä ? No oli ~ muttei enään ( söin jo ). O li erinomainen ..!! =) *slurps*

Päivän jälkiruoka

›
Siinä lautasella tarjottuna valmiina syötäväksi ne ostamani Fazer Leipurin munkit.

Päivän leffa

›
Katselussa juuri elokuva - Piranha 3DD . Olen jo katsonut leffaa tovin joten ei muuta kuin takas leffan pariin.

Päivän juoma (hörppykuva)

›
Ja sitten vielä se hörppykuva tämän juoma kuvasarjan päätteeksi.

Päivän juoma (kippis!) [Uusi viikko (26)]

›
Kippis maanantaille ja alkaneelle uudelle viikolle ( 26 ).

Päivän juoma (kaatokuva)

›
Siinä kaatuu mukiin se ostamani Dr. Pepper .

Päivän ruoka

›
Siinä herkut valmiina syötäviksi. Vaan enpä jaksanut kaikkea ja huomenna syön sitten jämiä.

Mitä tilasin & ruokaa odottamassa

›
3 (kolme) omaa T äytettä ! K atkarapu, o liivi & h erkkusieni. N yt jo kuola valuu ;P pp * t 00 d SLURP 's * =)

Missä syön

›
Tuttu paikka ( vakkari-mesta oli lomalla ) N oh, khyllä ( hän ) tämä ( kin ) k H elpaa H..!! ;S@ int ; 8-] *slurps* T yylikäs " katu-ba...

Löydetyt kauppalaput

›
Tämä kauppalappu oli ruokaostos korini pohjalla.

Ruoka ostosten esittely

›
Kävin hakemassa ruoat REDI n S-Market in Siipiyhtiöbuffet ista. Toisessa rasiassa on valikoima siipiä ja toisessa uppopaistettuja perunoita....

Päivän aamupala

›
Ihan nättii L ähtikö nälkä ? N o, ainakin joksikin aikaa... T änään voisi olla " P. M. " ( P izza . M aanantai . ) ;S@ int ;
sunnuntai 21. kesäkuuta 2026

Päivän "iltapala (2/2)" jälkiruoka

›
s ipsien jälkeen teki vielä mieli J otain ! T ässä loppu-tulos :-)

Päivän jälkiruoka + extra juoma

›
Jälkiruoaksi oli raparperipiirakkaa ja vieressä vakkari liköörilasillinen.
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio

Blogaajat

  • Hulk
  • Shiraz
  • matsku84
  • sh1raz
Sisällön tarjoaa Blogger.