Varsin herQ
s.e.t.
No joo, aika perus. Paitsi, tätä pizzaa (Grandiosa Pepperoni) olen hehQ:nut - se on khyllä maan-mainioin-herkullinen pizza =) *slurps* ;-Ppp Juoma on myös Bu'eno ;S@int; Oli hyvää...
MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti