Ruokajuomaksi lähti tuo Schweppes Zero Citrus Fruirs juoma.
Jälkiruoaksi lähti tuo Mr. Brownie pussi.
Nämä huomiseksi siis.
MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
Ruokajuomaksi lähti tuo Schweppes Zero Citrus Fruirs juoma.
Jälkiruoaksi lähti tuo Mr. Brownie pussi.
Nämä huomiseksi siis.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti