khyyyyyyL
Oikein maukas oli
*slurps*
Mutta, osa nakeista piti heittää roskiin =( Pastat meni helposti, ne kun on aika kevyttä - mutta... No sämpylät ja juustot meni kaikki, kHelpaa! ;S@int;
MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti