Poikkesin myös Triplan Prismassa mistä lähti mukaan jälkiruoaksi tuo Kuchenmeister Schoko-Kuchen.
Ruokajuomaksi lähti tuo Monster Energy Ultra Violet juoma Triplan Candy Townista puolestaan.
MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti