Ei paha
tämä(kään)
Vaikka khyllä edellinen oli parempi, mutta... no ei se tästä pahaa tee, ihan suussa sulava oli (toki, kahvi olisi sopinut paremmin - mutta onhan toi jumalten juoma)! ;S@int;
MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti