keskiviikko 24. kesäkuuta 2026

(Jämä)ruoka syöty!

En saanut nukutuksi joten heräsin joskus aamuyöstä syömään ne siipiyhtiöbuffetin jämät loppuun ja menin sitten takas nukkumaan. 

Ei kommentteja: