lauantai 27. kesäkuuta 2026

Mikä "vihje nro. 6" leffa?

No nyt

Taisi mennä aivaaaaan liian helpoksi. Kuten sanoin; "helppo leffa" ~ tämmöisellä kuvalla ainakin...

1 kommentti:

Hulk kirjoitti...

E.T. -The Extra-Terrestrial, pitääkin itsekkin katsoa se joku kerta uudestaan