No nyt
Taisi mennä aivaaaaan liian helpoksi. Kuten sanoin; "helppo leffa" ~ tämmöisellä kuvalla ainakin...
lauantai 27. kesäkuuta 2026
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
1 kommentti:
E.T. -The Extra-Terrestrial, pitääkin itsekkin katsoa se joku kerta uudestaan
Lähetä kommentti