torstai 25. kesäkuuta 2026

Syömään @Döner House ja mitä tilasin

Meninpä syömään Pasilan Ratapihakorttelin Döner Houseen.
Otin siellä tollasen Döner Kebab Box Jr:n. Tai piti ottaa..., mutta... -no -selviää sitten päivän ruoka blogauksessa.

Ei kommentteja: