Tästä jo puhuin
Erittäin iso tekijä kun valitsee ruoka-paikkaa, ainakin minulle. Ei sitä huvita kahta pikku-limua ostaa (joissa hinta on...), puhumattakaan kolmea. Kaikissa paikoissa pitäisi olla;"Soda-Buff'a" 8-]
MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti