*slurp'S*
*röyh*
Erinomainen pizza! =) Paljon parempi kun kotiin viety. Toki, Kotipizza on kallis - josta syystä käyn aika harvoin.Ja jos/kun on hintaa, niin yleensä silloin on 'Laatu-Makua'.
Noh, joo...
MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti