torstai 24. heinäkuuta 2008

Torstain typy(t)!


Noniin :p, Nyc aiheiset blogaukset ne senkun vaan jatkuu :saint:, jopa typyissä :o... *SYDÄN*, FUCK YEAH B), joopS :p... :D! Joo tommonen maisema, tai "maisema" :p, tuli sitten nähtyä =), khyllä kelpas/kelpaa *SYDÄN*, vaikka tietää että paljon parempaa on tosta, Jenna Jamesonista :p, olemassa :saint:, jota, no tossa alhaallahan sitä on joten ei muuta kun niitten kimppuun *SYDÄN*, FUCK YEAH B), joopS :p... :D!


No jo on jumalauta (:p... :D) ihme peliä :|... :o, no blondi yrittää viedä Jennaan kohdistuvan huomion :x, TSII..., ÖÖÖööö :p, totanoin :saint:, khyllä toi itseasiassa kelpaa mulle =), TOD*SYDÄN*, FUCK YEAH B), joopS :p... :D! Tässähän oikein innolla odottaa että noi kohtaa toisensa =)...


Siis mitäköhän ihmettä mä oikein valittelin :o, siis täähän on lähes, ellei jo ole :p, taivasta *SYDÄN*, FUCK YEAH B), joopS :p... :D!


Joo, ÖÖÖööö :p, joo voisin khyllä TOD olla toi keppi mikä lie *SYDÄN*, ties vaikka olenkin naamioitunu siksi :saint:, FUCK YEAH B), joopS :p, EHHEHEEEEeeeeeee :D!


NOOOooou :'(, TOD WAHT :o?!?!? No Jenna kyllästyi huomion viemisen leikkimiseen ja varasti sen ittelleen 110%:sti "tissi ulos" (:p... :D) tempauksellaan =), I'm in love *SYDÄN*, FUCK YEAH B), joopS :p... :D... *SYDÄN*!


Joo selvä voittohan tempauksella saatiin =), ansaitusti *SYDÄN*, mutta se vaan nyt meinaa sitä että blondi poistuu kuvioista :/... :'(... :p... :D, mutta, no mikäpäs siinä :saint:... :x, no pääsee keskittymään siihen parempaan eli Jennaan 110%:sti *SYDÄN*, FUCK YEAH B), joopS :p... :D! Joo niin kieltämättä Jennalla on muuten aika hyvä voitto poseeraus =), khyllä TOD kelpais tommosta poseerausta useammin katella *SYDÄN*, FUCK YEAH B), joopS :p... :D!


Noniin :p, nyt sitten saadaan keskittyä pelkkään Jennaan =), joka, no khyllä TOD kelpaa *SYDÄN*, FUCK YEAH B), joopS :p... :D! Joo ihan hupaisa ilme Jennalla on :), sitä se voitto tekee :saint:, niin ja kun näkee mua *SYDÄN*, FUCK YEAH B), joopS :p, EHEHEHEEEeeeee :D!


Jahas :p, makkarin puolella ollaan ilmeisesti valmiita menemään *SYDÄN*! Noh, mikäpäs siinä =), sinne vaan mars MARS *SYDÄN*, FUCK YEAH B), joopS :p... :D!


Oola-laa (:p... :D) *SYDÄN*, tämähän vetää ihan sanattomaksi :/... *SYDÄN*, FUCK YEAH B), joopS :p... :D!


No mutta ei nyt vielä tossa hoideta niitä hommia :/... :x, no pitäähän sitä riisuutua ja ehkä, no vähän niitä esileikkejä (:p... :D) harrastella *SYDÄN*, FUCK YEAH B), joopS :p... :D!


Noniin :p, nyt näyttää aika valmiilta paketilta (:p... :D) =), ei kai tässä sitten muuta kun...


...joo se (mitä tolle vois tehdä :p...) ei sovi kenellekkään luettavaksi :/... :'(... :p... :D, kuvitelkaa ite ;), ite ainakin teen niin :saint:, joka sanalla sanoen, no khyllä TOD kelpaa *SYDÄN*, FUCK YEAH B), joopS :p... :D... *SYDÄN*!

Päivän ty... maisema :saint:... :p... :D!

Joo mutta nyt kun tässä vähän venähteli :(, niin..., no joudutaan tyytymään tämmöseen sutaistuun blogaukseen pienellä kuvalla :/... :'(... :p... :D, mutta, no joku päivä vähän muokkailen tätä :saint:, eli silmät kovana tätä blogausta kattoen =)... :/... :'(, joopS :p... :D! No mutta :p...

Nätti maisema Nycistä :saint:... :p... :D -(omaottoma B)... :p... :D)kuva!


...nätti maisema siis Nycistä =), lisää TOD tullen joskus myöhemmin *SYDÄN*, FUCK YEAH B), joopS :p... :D!

Päivän video!

Lokakuussa ensi-iltaan tulevan Max Payne -leffan traileri olkaa hyvät!



Kieltämättä hienolta kyllä näyttää =)! Eiköhän tosta tule joko Hitmanin kaltainen pelileffaksi positiivinen yllätys ja ihan hieno teos :), tai sitten samanlainen huonon ja paskan välille sijoittuva pökäle kuin useimmat muut pelileffat :(. No ainakaan ohjaajana ei ole karseista pelileffoista tunnettu Uwe Boll =), muttei myöskään Sin Cityn ohjannut Frank Miller :'(, jolle pelin film noir -tarinan muuntaminen leffamuotoon ja sen ohjaaminen olisi voinut sopia täydellisesti :/.

Rose McGowan uusi Red Sonja

Mm. Grindhouse leffoissa (Death Proof ja Olanet Terror) nähty Rose McGowan on pestattu Red Sonja elokuvan uusintafilmatisointiin nimirooliin. -Ainakin Imdb:n tietojen mukaan. -No ehdottomasti kiinnostaa nähdä tämä elokuva. Vertailla sitten vanhaan Arskan tähdittämään.

Dark Knight asiaa

Tulin tossa eilen sellasiin ajatuksiin, että voisinkin sittenkin huomenna mennä katsomaan tuota Yön ritaria ittekseni sillä tapaan Lean pikaisesti huomenna keskustassa ja siinä samalla sitten tapaamisen jälkeen voisi harkita leffaan menoa, kun kerran ollaan keskustassa eikä nyt silleen ole muutakaan tekemistä. -Kotiinkaan kun ei jaksa heti mennä. -Siis, että tapaisin vain Lean ja sitten vaan muuten vain kiertelisin hetken ja sitten menisin kotiin -ei käy. Kyllä sitten, jos kerran ollaan keskustassa eikä illempana muuta tekemistä, niin vois kyllä sitten leffaa harkita. -Joten sopiiko teille, että menisitte sitten kahdestaan silloin kun kerkeette -itse kun kerkiäisin minä päivänä vain.

Tontsa jyystäkööt sittenkin

Tontsa pistäkööt typyn tänään. Nyt ei Hulkki jaksa -kattoo jaksaako enää ikinä. -Aika tylsistynyt ku ei saa enää pistää vanhaan tapaan Tiltin blogiin ja muutenkin läpän keksiminen kuviin on yhtä tuskaa ku aina sitä samaa ei myöskään jaksa, että kuvittelee itsensä tuunailevan typyä.

keskiviikko 23. heinäkuuta 2008

Hulk tarraa huomisen typyn

Kuten kuvasta näkee, Hulkin käsi on tarraamassa naista -tai ainakin näyttää siltä, että tarraa. Ja ympärillä lukee "tomorrow", eli sehän on selvä merkki että meitsi (Hulk) tarraa huomiseen typyyn.

"Ei typy WAHT" :'(... :o... :p... :D!



No eiköhän homma ole aika selvä :saint:, typyä en siis jaksakkaan jyystää :(, joka oli siis tänään aikomus tehdä :), mutta :'(..., joopS :p... :D! No mutta :p...

"Ei typy WAHT" :saint:... :'(... :p... :D -kuva!


...kattoo jos huomenna jo jaksais :)... :/... :'(, joopS :p... :D... :'(!

Päivän kuva <3 <3 <3, LOL :D :D :D!!!111


AHAHHAHAAaaaaaaaa :D, onkohan koskaan ollut ennen näin hauskaa kuvaa :saint:, EHEHHEEEEeeeeeee :D! No vaikea on muistaa :/, mutta miksi edes muistella :saint:, khyllä tää...

No photos please, LOL :D -kuva!


...kirkkaasti TOP-10:neen menee *SYDÄN* *SYDÄN* *SYDÄN*, ainakin jos multa kysytään :saint:, FUCK YEAH B), joopS :p, EHEHHEEEeeeeeee :D!

Päivän tod TOD TOOOoooD (:p... :D) makee kuva B) B) B)... :p... :D!


No tarviiko tähän muuta sanoa kun *sanaton* *SYDÄN* *SYDÄN* *SYDÄN*!!! No eipä khyllä mun mielestä B), mutta, no voisihan sitä tähän jotain höpistä :saint:... :/... :'(, joopS :p... :D! Tai mitä sitä nyt höpistä kun linkityksellä voi hoitaa homman kotiin :saint:... :confused:, no katsokaa/lukekaa tästä...

Cool Rock Band *SYDÄN*... :saint:... B)... :p... :D -kuva!


Joo eipä taida toi Suomessa kovin mahdollista olla B), ainakaan tohon "hintaan" :saint:, joopS :p... :D!

Ei "Nyc Batmania" sunnuntaina :/... :x... :'(... :p... :D!


Joo pa5kat (:p... :D) jostain Batmanista :|... :x, no ensimmäinen blogaus, joka (matkan jälkeinen ensimmäinen blogaus :p...) pitäis khyllä tehdä omalla blogilla :saint:... :/... :'(... :p... :D, tää on matkan jälkeen B), joten..., joopS :p... :D! Joo ihan HEMMETIN KOVAN UPEAN MAHTAVAN UPEA matka se khyllä oli *SYDÄN* *SYDÄN* *SYDÄN*, uudestaan pitää khyllä TOD mennä tonne *SYDÄN* *SYDÄN* *SYDÄN*, mun puolesta vaikka jo huomenna =) =) =), FUCK YEAH B) B) B), joopS :p... :D... *SYDÄN* *SYDÄN* *SYDÄN*... B) B) B)!!!111 No mutta sinne Batmaniin :p, kuten kuva jo vähän kertookin :saint:, niin eipä se ole mahdollista sunnuntaina :/... :'(, koska :x, no töitä mulla on sillon :(, TSII-SUS ULTIMATE CHRIST :|, itQ :'(, joopS :p... :D! Ja arkipäivät taas :), no enpä vielä tiedä mimmonen viikko on ens viikolla :(, mutta, no kaippa sitä heti töiden jälkeenkin heti jaksaa =), vaikka mielummin khyllä menis vapaapäivänä :saint:... No mutta katellaan sitten mikä päivä ois/on hyvä kun ensi viikko on selvillä :) (ensimmäisenä työpäivänä eli perjantaina sitten selviää...), joopS :p... :D! No mutta :p...

Nyc Batman *SYDÄN*... :saint:... B)... :p... :D -kuva!


...nyt kaivamaan joku HEMMETIN makee Nyc aiheinen kuva päivän makeeksi kuvaksi B) B) B), joista EI TOD ole khyllä puutetta :saint:, jonka jo osottaa se että toi "Nyc Batman" ei "kelvannut" siksi *SYDÄN*... :'(, FUCK YEAH B), joopS :p... :D!

tiistai 22. heinäkuuta 2008

Yön ritari suunnitelmat

Kuten kuvasta näkyy, vaikuttaa The Dark Knight -leffa hemmetin hyvältä, joten sen haluisi nähdä mahdollisimman pian. Mutta mullapa on menoa (faijan 60-vuotis synttärit mökillä) perjantaista myöhään lauantaille tai jopa sunnuntain puolelle, joten jos sunnuntain tai jonkun arkipäivän näytökset ei kelpaa, joudutaan leffateatterissa käynti lykkäämään ensi viikonlopulle :(.

Tossa vielä aiheeseen hyvin sopiva kuva TOD LOiSTavalta =), mutta ohi olevalta New Yorkin matkaltamme :(… :P… :D… :/.

torstai 17. heinäkuuta 2008

Päivän "ajastettu" typy!

On tää kyllä LOiSTavaa kun voi palvella blogin lukijoita vaikkei itse olisi minkään nettiin kytketyn laitteen äärellä :saint:… :D! Tässäpä siis etukäteen ajastettu päivän - tai oikeastaan viikon typy lukijoiden viihdykkeeksi, olkaa hyvät.

Kun kerran itse olemme tällä hetkellä jenkeissä, on typyn totta kai liityttävä kyseiseen maahan jotenkin. Kuvan uhkea kaunotar on kotoisin Tsekistä :P, mutta sonnustautui tilaisuutta varten USA-vaattesiin :saint:, joista tosin ei ainakaan toisessa kuvassa paljoa näy :D!

Päivän kuva ja typymuistutus!

Oheinen varsin totuudenmukainen kuva on varmaankin ollut jo aiemmin blogissamme, mutta nyt se sopii aika täydellisesti kun me olemme täällä USA:ssa ja te lukijat siellä euroopassa :P! Tosin tämä on kyllä blogattu ajastetusti etukäteen B), mutta silloin kun tämä pamahtaa,blogiin kaikkien nähtäville, on yllämainittu tilanne voimassa :D! Olkoon tämä samalla typymuistutus itselleni/Bloggerille :P… Toivottavasti päivän (ajastetussa B)… :D) typyssä noudatetaan enemmän Euroopan kuin USA:n tyyliä :saint:… :D!

sunnuntai 13. heinäkuuta 2008

Hulkin viimeinen blogaus... -Onkin tässä..


Pitihän nyt tonne omaan Hulk blogiini pistää kans viimeinen blogaus. -Eilinen Chefin vilkuttelu blogaus ei sitten jäänytkään viimeisekseni MatoApinan muissa blogeissa (tässä ja Tiltin blogissa), mutta tämä olkoot sitten se varsinainen viimeinen blogaus minulta (Hulk). -Joops.

Viikon 27 typyäänestys on päättynyt!


Joo niin se viikko vierähti ja, no matka on edessä joten mitä väliä muka tästä :confused:, joo EI :p, on se vaan blogattava tää vaikka sitten PAKOlla (:p... :D) :)... :/... :'(, joopS :p... :D! Joo Matskuhan tän vei kuten alta näkyy :), taas :o, eiköhän nyt olis aika jo voittajan vaihtua :|... :/... :'(... :p... :D! No se selvinnee sitten ens viikolla :), ei kun ei :saint:, mehän ollaan sillon vielä matkalla *SYDÄN*, FUCK YEAH B), joopS :p... :D! Eli kahen viikon päästä (27.7) sitten päättyy tää seuraava äänestys :), jota vaan odottelemaan =), joo EI :|... :o, no matka on sillon ohi :'(, TSII-SUS :|, huoh |O, joopS :p... :D! No mutta PAkKO (:p... :D) sen on joskus loppua ja arjen jatkuttava :)... :/... :'(... :p... :D, joten, no niihin tuloksiin :saint:... :'(, joopS :p... :D!

1. sija: 22 äänellä keskiviikon typy by Matsku.

2. sija: 17 äänellä perjantain typy by Tontsa.

3. sija: 10 äänellä lauantain typy by Matsku.

4. sija: 7 äänellä tiistain typy by Tontsa.

5. sija: 5 äänellä sunnuntain typy by Hulk.

6. sija: 3 äänellä torstain typy by Hulk.

7. sija: 2 äänellä maanantain typy by Hulk.

Blogaajien kesken äänten (66) jakauman mukaiset sijoitukset ovat:
1. Matsku kahden typyn 32 äänellä (n. 48,5%)
2. Tontsa kahden typyn 24 äänellä (n. 36,4%)
3. Hulk kolmen typyn 10 äänellä (n. 15,2%)

Joo eli Matsku sitten vei tän :)... :'(... :p... :D, mutta käynnistetäänpä nyt sitten se uus äänestys =), joka tosiaan on sitten 2 viikkoinen :saint:...

Viikko 27 typyäänestys tulos -kuva!


...joten aikaa on runsaasti miettiä ketä typyä äänestää =), mutta se ei nyt paljoa kiinnosta :|... :x, no ei tässä pahemmin kiinnosta muu kun se Nyc matka enään *SYDÄN* *SYDÄN* *SYDÄN*, TOD FUCK YEAH B), joopS :p... :D... *SYDÄN*... B)!

Sunnuntain typy!


Noniin :p, nyt ei voi kun olla kovaa kyytiä luvassa =), sen verran syötävän (:p... :D) hyvältä typy, Monica Bellucci nimeltään :p, näyttää *SYDÄN*, itekkin sen selvästi ollessa himoinen =), mutta, no selvitetään etenisikö juttu pidemmälle jo täällä :saint:, makkarissa se ainakin tulee etenemään *SYDÄN*, FUCK YEAH B), joopS :p... :D!


Senkun vaan paranee =), vaikka asu ei ole niin hyvä :/, paitsi jalkojen osalta :p, mutta typy selvästi haluaa jo enemmän *SYDÄN*, but we want even more B)... :p... :D, joten...


No voiko tästä enään parantaa :saint:... :x, no ilmeisesti voi kun kuvia vielä riittää :p, joten, no parantamaan sitä asiaa *SYDÄN*...


OOOoooh =)... :p... :D, eihän tässä pysy enään housuissaan *SYDÄN*... :p... :D, siis suihkulähde missä lie (:p... :D) toi haluaa hoitaa hommat =), MAHTAVAA *SYDÄN*, FUCK YEAH B), joopS :p... :D!


No senkun vaan jatkaa homma paranemistaan :x... *SYDÄN*, FUCK YEAH B), joopS :p... :D! Eli mällit (:p... :D) halutaan palleroille *SYDÄN*, oikein KUNNON paineella (:p... :D) vielä :saint:, FUCK YEAH B), joopS :p... :D!


No mieli näköjään sitten vähän vaihtuikin :/, mutta, no khyllä toikin kelpaa eli naamalle KUNNON lastit (:p... :D) pitäis heittää :saint:, TOD *SYDÄN*, FUCK YEAH B), joopS :p... :D!


Ja typy haluaa vielä nuolla ne himoisena pois :x... *SYDÄN*, I'm in heaven :saint:, FUCK YEAH B), joopS :p, EHEHHEEEeeeeee :D!


Eihän tässä saa enään sanakaan ulos :x... :'(... *SYDÄN*, joten, no tämä saakoon jäädä viimeiseksi "sanaksi" (:p... :D): *sanaton*!

Tänään se matka sitten kutsuu <3, FUCK YEAH B)!


Joo eipä tässä enään montaa tuntia ole lähtöön :saint:, mitein tässä pitäis edes muka pysyä housuissaan :confused:?!?!? No kai se on vaan PAkKO (:p... :D) jotenkin pysyä :saint:, tiedä sitten mitein muka :/... :'(... :p... :D! No mutta hyviä nähtävyyksiä on siis luvassa *SYDÄN*... :saint:... B)... :p... :D, kuten kuvassa näkyvä Vapaudenpatsas :), mutta, no noista leijuvista päistä mulla ei ole hajuakaan mitä ne on ja onko niitä siellä :o :o :o... :p... :D, mutta, no mun puolesta vois olla mitä tässä nyt netistä noita tutkiskelin :saint:... *SYDÄN*, FUCK YEAH B), joopS :p, EHHEHEHEEEeeeee :D! No mutta :p...

Vapaudenpatsas leijuvilla päillä :saint:... :p... :D -kuva!


...matkaa tässä nyt vaan *köhi* pystyssä odottelemaan *SYDÄN* *SYDÄN* *SYDÄN*, TOD FUCK YEAH B), joopS :p... :D... *SYDÄN*... B)!

lauantai 12. heinäkuuta 2008

Hulkin viimeinen blogaus

Huomenna sitten vilkutellaan Chefin tavoin hyvästit kotimaalle, joten blogailut -ainakin minun (Hulk) osaltani jäävät tähän. -Mitäs, Chefillä on muuten Mike Tysonin pärstä. -Jopas jotakin. -No, mutta minun osaltani se on hyvää yötä ja MO!

Päivän kuva

Nyt kun vapaudenpatsas on suljettu turisteilta -kiitos 9/11 terrori-iskujen, niin vapaudenpatsaalla on aikaa ottaaa rennosti eikä vain seisoskella soihtu ojossa paikallaan.