tiistai 23. kesäkuuta 2026

Päivän juoma(t)

Ruokajuokaksi otin oluen minkä esittelin omassa Hulki blogissani..., mutta otin sitten vielä lisäksi pari shottia: -Masikkasalmarin🍓 -ja Sitruunasalnarin🍋.
Siinä vielä itse salmarit joista en kyllä erottanut kumpi oli kumpi kun salmiakki oli aika dominoiva maku. 

2 kommenttia:

Johannes Peik Luukinen kirjoitti...

Mites mansikka ja sitruuna sun mielestä sopi salmariin?

Hulk kirjoitti...

Eipä oikein sopinut