sunnuntai 25. helmikuuta 2007

Ellen DeGeneres juontaa Oscarit


Tänään sit tulee meitsin jo nukkuessa Oscar gaala jonka tänä vuonna juontaa koomikko Ellen DeGeneres, joka tunnetaan mm. Anne Hechen ex lesboparina :p. -Joop. -Mutta Oscar koosteet sit vaan nauhalle. Ja nyt jännittämään Eddie Murphyn puolesta. -Olihan sielä pari muutakin mustaa ehdokasta, Forest Whitaker (The Last King of Scotland) ja Djimon Hounsou (Blood Diamond). Peukut heillekin pystyyn. -Mutta Murphy on mun ykkössuosikki. Ohjaajista pidän peukkuja Martin Scorseselle. Eastwood voitti viimevuonna, nyt on Scorsesen vuoro. -Muita ohjaajaehdokkaita en edes tunne. -Naisehdokkaista on aika samantekevää kuka voittaa. Mm. Kate Planchett, Judy Dench (Notes on a Scandal) ja Penelope Cruz (Volver).

...
Tulispa jo ne koosteet <3.

3 kommenttia:

sh1raz kirjoitti...

Läppiä odotellaan <3... =)... :D, palkinnot aika yhdentekeviä :|... :/... :'(... :D, paitsi Murphya nyt jonku verran kannattaa :)...

sh1raz kirjoitti...

Joo mutta khyllä mä nyt oon Live katsomisen kannalla :), kelatun sellaisen B)... :D!

sh1raz kirjoitti...

Joo mutta khyllä mä nyt oon Live katsomisen kannalla :), kelatun sellaisen B)... :D!